OBČINSKI SVET ZASEDAL NA 26. REDNI SEJI

Občinske svetnice in svetniki so po poletnih počitnicah, v četrtek 06.09.2018, zasedali na 26. redni seji, na kateri so se seznanili s poročilom o šestmesečnem izvrševanju proračuna občine in sprejeli odlok o drugem rebalansu proračuna.
 
Zaradi potrebnih sprememb in dopolnitev je bila druga obravnava Odloka o občinskem prostorskem načrtu Občine Sv. Jurij v Slov. goricah umaknjena z dnevnega reda.

V nadaljevanju sta Zlatko Glinšek, direktor Almaje d.o.o. in Milan Železnik iz Evropskega pravnega centra občinskemu svetu predstavila predlog Odloka o pokopališkem redu, ki prinaša nekaj novosti in predlog Odloka o predmetu in pogojih za dodelitev koncesije za opravljanje lokalne gospodarske javne službe 24-urne dežurne pogrebne službe v Občini Sv. Jurij v Slov. goricah. Po predstavitvi vsebine so svetniki sprejeli oba odloka v prvi obravnavi. Na podlagi sprejetih odlokov bo občina lahko izvedla javni razpis za podelitev koncesije za izvajanje 24-urne dežurne službe.

Občinski svet je sprejel tudi sklep o vzpostavitvi statusa grajenega javnega dobra na nepremičninah, parc. št. 355/2, k.o. 527 Zg. Gasteraj. Zemljišče predstavlja del občinske ceste JP 703432 (Zg. Gasteraj – Jurjevski Dol 2). Na navedeni parcelni številki se bo po ureditvi statusa grajenega javnega dobra vpisala služnostna pravica za potrebe izgradnje zemeljskega nizkonapetostnega kablovoda v korist podjetja Elektro Maribor d.d., ki bo dela izvajalo.
 
Zapisala: Anja Majcenič
 
DSCN8132DSCN8134DSCN8135

Podkategorije

Osnovni podatki

logo

Občina Sveti Jurij v Slovenskih goricah

Jurovski Dol 70b
2223 Jurovski Dol

ID za DDV: SI58481435

Kontaktni podatki

TEL: 02 729 52 50

E: obcina@obcinajurij.si

www.obcinajurij.si

Uradne ure

ponedeljek:    od 8.do 14.ure
torek:    od 8.do 14.ure 
sreda:   od 8.do 12.ure in od 13.do 17.ure
četrtek:   od 8.do 14.ure
petek:   od 8.do 13.ure

 

Meni