JAVNE PRIREDITVE NA PROSTEM, kjer se uporabljajo zvočne naprave

Skupna občinska uprava Maribor, Skupna služba varstva okolja je pristojna za izvajanje upravnih nalog na področju varstva pred hrupom in sicer za izdajo potrdil o prijavi zvočnih naprav in dovoljenj za začasno čezmerno obremenitev okolja s hrupom za javne prireditve na prostem. Na začetku leta želimo organizatorje javnih prireditev prijazno spomniti na pravila ravnanja v zvezi s tem.

V skladu z Uredbo o uporabi zvočnih naprav, ki na shodih in prireditvah povzročajo hrup (Ur.l.RS, št. 118/05) je organizator javne prireditve dolžan pridobiti upravno dovoljenje za uporabo zvočnih naprav.

Za javne prireditve do 8 ur, ki se izvajajo med 6. in 18. uro, ob uporabi zvočnih naprav do največ 1000 W je potrebno vložiti vlogo za izdajo potrdila o uporabi zvočnih naprav. To so npr. krajše kulturne prireditve, proslave ali podobno, ki se izvajajo na prostem, ob uporabi enega ali več zvočnikov. Vlogo je potrebno vložiti najmanj 7 dni pred prireditvijo.

Za javne prireditve, ki trajajo več kot 8 ur ali potekajo v večernem oz. nočnem času in ob uporabi zvočnikov več kot 1000 W, pa je potrebno vložiti vlogo za izdajo dovoljenja za začasno čezmerno obremenitev okolja s hrupom. To so npr. celodnevne ali večdnevne prireditve, praznovanja krajevnih praznikov s programom na prostem, koncerti, veselice ali podobno. Skladno z Uredbo je potrebno vlogo vložiti najmanj 30 dni pred prireditvijo, vendar organ obravnava tudi vloge, ki so vložene še vsaj 7 dni pred prireditvijo (Usmeritve SOUM glede vlaganja vlog – uporaba zvočnih naprav na javnih prireditvah.

K vlogi za izdajo dovoljenja, je med drugim potrebno priložiti načrt prireditvenega prostora s skico ( posnetek stanja, izris postavitve zvočnikov, označeni tlorisi najbližjih stavb z varovanimi prostori) v razmerju 1:1000, kjer je razvidno kje so zvočne naprave in kam se širi zvok. Prav tako je potrebno priložiti program prireditve, dokazilo o plačani upravni taksi na račun občine, kjer prireditev poteka. V kolikor je vlagatelj (npr. društvo v javnem interesu) skladno z Zakonom o upravnih taksah, oproščen plačila takse, je potrebno priloži dokazilo o upravičenosti oprostitve plačila takse. Prav tako se mora navesti dejansko število, znamko (tip) in nazivno moč zvočnih naprav. Pri uporabi več kot 6 zvočnikov je potrebno priložiti poročilo o emisiji hrupa v okolje.

Vsa dodatna pojasnila in podrobnosti glede prijave zvočnih naprav se nahajajo na spletni strani https://okolje.maribor.si/delovna-podrocja/hrup/javne-prireditve.

Vloge se posredujejo po e-pošti na naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali po fizični pošti.

Skupna občinska uprava Skupna služba varstva okolja Andreja Kavaš

Osnovni podatki

logo

Občina Sveti Jurij v Slovenskih goricah

Jurovski Dol 70b
2223 Jurovski Dol

ID za DDV: SI58481435

Kontaktni podatki

TEL: 02 729 52 50

E: obcina@obcinajurij.si

www.obcinajurij.si

Uradne ure

ponedeljek:    od 8.do 14.ure
torek:    od 8.do 14.ure 
sreda:   od 8.do 12.ure in od 13.do 17.ure
četrtek:   od 8.do 14.ure
petek:   od 8.do 13.ure

 

Meni